Головна » Статті » Вчителю-предметнику » Іноземні мови

Англійська мова для середньої та старшої ланки
1. Алексєєва С.О. Шлях до досконалості: Програма гуртка з англійської мови. 10 клас. У 2-х частинах [Текст] / С.О. Алексєєва. – Харків: Видавнича група «Основа», 2012. –
Ч. І. – 80 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 6 (114)).
Ч. II. – 93 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 7 (115)).
  Головна мета цієї книги – поділитися досвідом гурткової роботи, проведення позакласних заходів та класних годин, спрямованих на залучення старшокласників до здорового способу життя. Цей посібник стане в нагоді вчителям як загальноосвітніх, так і спеціалізованих шкіл як помічник в реалізації ідей виховання активної позиції підростаючого покоління.
 
2. Бабенко Н.А. Готуємось до іспитів [Текст] / Н.А. Бабенко. – Харків: Видавнича група «Основа», 2008. – 143 с. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 3 (63)).
  Посібник пропонує тренувальні вправи для допомоги потенційним абітурієнтам ВНЗ у підготовці до вступного іспиту (співбесіди) з англійської мови. Обсяг і формат завдань мовний і мовленнєвий допоможуть учням старших класів та викладачам ефективно спланувати свою діяльність.
 
3. Бекреньова І.І. Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови [Текст] / І.І. Бекреньова. – Харків: Видавнича група «Основа»: «Тріада+», 2007. – 112 с. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип.9 (57)).
  Посібник пропонує рекомендації до організації навчально-виховного процесу з англійської мови у класній та позакласній роботі з урахуванням сучасних вимог до комунікативної спрямованості та інформатизації навчання.
 
4. Бондаренко Є.В. Environmental Issues: Проблеми навколишнього середовища: Рівень В1 – С1 [Текст] / Є.В. Бондаренко. – Харків: Видавнича група «Основа», 2007. – 112 с. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 6 (54)).
   Посібник пропонує серію матеріалів, присвячених захисту навколишнього середовища, для організації та проведення дискусійної роботи на старшому етапі навчання. Актуальна тематика, автентичні матеріали, великий обсяг активної лексики та інноваційні методи навчання роблять цей посібник незамінним помічником викладача у навчальному процесі.
 
5. Використовуємо англійські прислів’я та фразеологізми [Текст] / упорядник О.С. Любченко. – Харків: Видавнича група «Основа», 2012. – 80c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 8 (116)).        
  Англійські прислів’я, приказки та фразеологізми, які аналізують у посібнику, допоможуть учителю зробити мовлення учнів більш виразним та емоційно забарвленим.
 
6. Власенко Г.М. Науково-технічний переклад. 10 клас [Текст] / Г.М. Власенко, І.О. Власенко, О.О. Сердюк. – Харків: Видавнича група «Основа», 2009. – 80 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 12 (84)).
  Посібник пропонує опис авторської програми науково-технічного перекладу у 10 класі. Актуальна тематика, багатий текстовий матеріал, додаткові завдання з граматики допоможуть вчителеві під час організації навчального процесу у старших (профільних) класах загальноосвітніх навчальних закладів.
 
7. Гедзур С.В. Англійські ідіоми, фразеологізми, прислів’я [Текст] / С.В. Гедзур, Н.В. Хілько. – Харків: Видавнича група «Основа», 2010. – 144 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 2 (86)).
  Посібник пропонує детальний аналіз таких явищ англійської мови, як фразові дієслова, ідіоми, фразеологізми та прислів’я. Велика кількість навчального матеріалу, завдання для його засвоєння та перевірки набутих знань роблять цей посібник незамінним помічником учителя як у класі, так і в позакласній діяльності.
 
8. Давиденко А.О. Навчання креативного читання та письма [Текст] / А.О. Давиденко, І.І. Бекреньова. – Харків: Видавнича група «Основа», 2009. – 128 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 5 (77)).
   Посібник пропонує велику кількість автентичних текстів із перевірочними та творчими завданнями для формування й розвитку навичок креативної роботи з текстовим матеріалом та детальну інформацію з відповідними тренувальними вправами для роботи з формування й розвитку навичок письма в учнів середньої школи.
 
9. Єрмоленко Л.П. Комунікативна компетенція засобами позакласної роботи з англійської мови [Текст] / Л.П. Єрмоленко. – Харків: Видавнича група «Основа», 2011. – 80 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 12 (108)).
   Посібник пропонує теоретичну та практичну інформацію щодо організації позакласної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах з метою формування комунікативної компетенції учнів.
 
10. Єфремов С.В. Робота із ситуаціями спілкування в середній школі [Текст] / С.В. Єфремов. – Харків: Видавнича група «Основа», 2008. – 125c.– (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 11 (71)).   
   Посібник має на меті допомогти вчителю розвивати мовні компетенції учнів з граматики під час опрацювання основних тем спілкування у середніх та старших класах загальноосвітніх шкіл. Кожна ситуація спілкування, що опрацьовується, концентрує увагу учнів на певному граматичному матеріалі, а велика кількість тренувальних вправ дає можливість якісно опрацювати навчальний матеріал. Для вчителів загальноосвітніх шкіл, технікумів, учнів середніх і старших класів.
 
 11. Єщенко Ю.Ф. Англійська граматика. Теорія та практика [Текст] / Ю.Ф. Єщенко. – Харків: Видавнича група «Основа», 2011. – 94 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 10 (106)).
   Посібник містить граматичний матеріал з основних граматичних тем сучасної англійської мови і вправи для розвитку навичок для практичного оволодіння нею. Рекомендований для учнів загальноосвітніх навчальних закладів, студентів неспеціалізованих вузів, а також для тих, хто вивчає англійську мову самостійно або в системі заочного навчання.
 
12. Зуєва М.В. Стимулюємо розвиток учнів [Текст] / М.В. Зуєва. – Харків: Видавнича група «Основа», 2011. – 95 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 01 (97)).
   Посібник пропонує низку ідей з організації проектної діяльності під час уроків та в позаурочний час, яка спрямована на розвиток практичної організації знань учнів для розв’язання конкретної задачі або проблеми. Для студентів факультетів іноземних мов, молодих учителів, учителів-практиків.
 
13. Казачінер О.С. Педагогічна підтримка учнів [Текст] / О.С. Казачінер. – Харків: Видавнича група «Основа», 2009. – 79 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 11 (83)).
   Посібник аналізує психофізіологічні та педагогічні причини неуспішності учнів під час вивчення іноземної мови та пропонує детальні розробки вправ, які можуть допомогти вчителю підвищити мотивацію учнів до навчання, і як слідство, їхню успішність на уроках. Посібник містить теоретичні та практичні рекомендації щодо формування в учнів початкової школи лінгвістичних інтересів шляхом організації позакласної діяльності з англійської мови.
 
14. Казачінер О.С. Сучасні форми та методи навчання англійської мови [Текст] / О.С. Казачінер. – Харків: Видавнича група «Основа», 2010. – 112c.– (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 6 (90)). 
   Посібник містить детальну інформацію про найпоширеніші форми й методи навчання англійської мови, аналізує типи й структуру нестандартних уроків; пропонує широкий вибір цих уроків в початкових класах.
 
15. Казачінер О.С. Труднощі в оволодінні іноземною мовою: діагностика, корекція, профілактика [Текст] / О.С. Казачінер. – Харків: Видавнича група «Основа», 2012. – 96 c. – Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип.5 (113)).
   Посібник має на меті допомогти вчителю визначити та подолати труднощі в навчанні, зокрема під час вивчення іноземної мови, використовуючи психолого-педагогічні технології діагностики та корекції.
 
16. Ковальова Т.С. Оцінювання рівня мовної та мовленнєвої компетенції учнів: Тестові завдання. 2–10 рік навчання [Текст] / Т.С. Ковальова. – Харків: Видавнича група «Основа», 2012. – 125 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 1 (109)).
   Посібник пропонує контрольні роботи у формі тестових завдань з англійської мови для контролю знань учнів за підсумками першого та другого семестрів навчального року для навчальних закладів різних типів (2–10 роки навчання). Матеріал дібрано згідно з чинною навчальною програмою за принципом комунікативного й особистісно орієнтованого підходів під час вивчення іноземної мови.
 
17. Комогорова М.І. Педагогічне забезпечення міцності знань (на прикладі англійської мови) [Текст] / М.І. Комогорова, Л.С. Рибалко. – Харків: Видавнича група «Основа», 2012. – 80 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 4 (112)).
   Посібник аналізує труднощі закріплення вивченого матеріалу з предметів гуманітарного циклу учнями 5–6 класів та пропонує шляхи подолання цієї проблеми на прикладі англійської мови.
 
18. Костікова І.І. Англійська граматика для школярів [Текст] / І.І. Костікова, О.С. Казачинер. – Харків: Видавнича група «Основа», 2011. – 126c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 2 (98)).
   Посібник пропонує різні види завдань з розвитку й закріплення навичок англійської практичної граматики для молодших школярів, які дають можливість учителеві (за його розсудом) використовувати їх як контрольні роботи, самостійні роботи, тести, письмові завдання, матеріал для домашньої роботи, роздавальний матеріал тощо.
 
19. Кукуріка Л.С. Роль читання у вивченні англійської мови. To live or to leave [Текст] / Л.С. Кукуріка. – Харків: Видавнича група «Основа», 2012. – 96 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 10 (118)).
   У пропонованій роботі вчитель знайде добірку матеріалів до уроків класного позакласного читання для учнів старших класів на основі художнього твору (відомої американської книги "The Life of the Party. A True Story of Teenager Alcoholism”, авторів Becky Tirabassi and Gregg Lewis).
 
20. Маслова Н.І. Сучасні інформаційні технології: Англійська мова [Текст] / Н.І. Маслова, Н.О. Бутковська, Г.П. Бородай. – Харків: Видавнича група «Основа», 2011. – 94 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 4 (100)).
   Посібник пропонує матеріали з історії розвитку комп’ютерних технологій для опрацювання в старших класах загальноосвітніх навчальних закладів і на початкових курсах мовних ВНЗ.
 
21. Синельников А.П. Психология обучения иностранным языкам [Текст] / А.П. Синельников. – Харків: Видавнича група «Основа», 2009. – 128 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 10 (82)).
   На чем основаны методики обучения иностранным языкам? Какие психологические факторы следует учитывать, работая с детьми? Как сделать иноязычную речь спонтанной и эмоциональной? На все эти (и многие другие) вопросы вы найдете ответ в этой книге.
 
22. Самойлюк Н.В. Уроки англійської мови. 8 клас (за підручником А. Несвіт) [Текст] / Н.В. Самойлюк, В.В. Заслонкін. – Харків: Видавнича група «Основа», 2011. – 111 c. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 3 (99)).
   У методичному посібнику подано плани-конспекти уроків з англійської мови до підручника А. Несвіт «Англійська мова. Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів» (К.: Генеза, 2008). Побудований відповідно до чинної програми з англійської мови, посібник містить розробки 70 уроків, на яких застосовуються різні форми й методи роботи.
 
23. Семестрові контрольні роботи для 3–11 класів загально­освітніх шкіл [Текст] / уклад. О.С. Любченко. – Х. : Вид. група «Основа», 2010. – 128 c.– (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 4 (88)).
   Посібник пропонує матеріали для перевірки рівня сформованості основних мовленнєвих компетенцій учнів 3–11 класів загальноосвітніх шкіл наприкінці кожного семестру. Він може використовуватись як для підготовки, так і для проведення семестрових контрольних робіт з аудіювання, читання, говоріння й письма.
 
24. Чобанян А.Р. Англійська мова у 10 класі: Дидактичний та допоміжний матеріал, оцінювання [Текст] /А.Р. Чобанян. – Харків: Видавнича група «Основа»: «Тріада+», 2007. – 128 с. – (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 10 (58)).
   Посібник пропонує детальний матеріал для опрацювання основних тем спілкування у 10 класі. Автентичні тексти, які містять багато цікавої та корисної інформації, різнорівневі комунікативні вправи та добірка завдань для оцінювання навчальних досягнень учнів роблять цей посібник незамінним помічником у роботі вчителя.
 
25. Чорновол-Ткаченко Р.С. Використання лінгвістичного аналізу творів англійської літератури [Текст] / Р.С. Чорновол-Ткаченко. – Харків: Видавнича група «Основа», 2008. — 111,[1]c.— (Бібліотека журналу «Англійська мова та література». Вип. 9 (69)).
   Посібник розглядає принципи лінгвістичного аналізу англомовних творів на основі досягнень сучасної лінгвістики, використовуючи як предмет дослідження відому дилогію Л. Керрола. Посібник розраховано на викладачів і студентів вищих навчальних закладів, учнів старших класів, які займаються науково-дослідною роботою в Малій Академії наук.
Категорія: Іноземні мови | Додав: Валентина (02.01.2013)
Переглядів: 2245 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1 Яна  

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]