Головна » 2016 » Лютий » 22 » Рекомендаційний список джерел інформації до педради
16:28
Рекомендаційний список джерел інформації до педради

  Співпраця на уроках як умова самореалізації  освітнього процесу

 

 

 

Рекомендаційний список джерел інформації до педради

Сучасний якісний урок

– це урок добре підготовлений,

ретельно розрахований

відповідно до поставленої мети

й наявних можливостей.

І. Підласий

  1. Бодня, О. В. Мультимедійна презентація до уроку : правила створення і типові помилки [Текст] / О. В. Бодня, С. А. Величко // Педагогічна майстерня. – 2011. – № 12. – С. 18-25.
  2. Бугай, В. В. Робота з обдарованими дітьми [Текст] / В. В. Бугай // Географія. – 2014. – № 1-2. – С. 10-12.
  3. Величко, С. А. Електронний конструктор уроку [Текст] / С. А. Величко, Ю. М. Афанасенко // Завучу. Усе для роботи. – 2010. – № 3. – С. 30-31.
  4. Галітська, О. В. Причини невисокої якості знань учнів і шляхи їх подолання [Текст] / О. В. Галітська // Завучу. Усе для роботи. – 2013. – № 9-10. – С. 2-7.
  5. Гарус, Л. М. Інноваційний підхід та педагогічні стратегії розвитку творчого потенціалу учнів [Текст] / Л. М. Гарус // Завучу. Усе для роботи. – 2013. – № 1-2. – С. 6-8.
  6. Горошкіна, О. М. Сучасний урок української мови : від планування до проведення [Текст] / О. М. Горошкіна, Л. О. Попова. – Харків : Вид. група «Основа», 2010. – 111 с. – (Б-ка журн. «Вивчаємо укр. мову та літературу». Вип. 5 (78)).
  7. Гук, А. Ф. Виховний і розвивальний потенціал уроку [Текст] / А. Ф. Гук // Завучу. Усе для роботи. – 2011. – № 7-8. – С. 45-53.
  8. Дмитрієва, О. А. Психологічні аспекти сучасного уроку [Текст] / О. А. Дмитрієва // Педагогічна майстерня. – 2012. – № 33-41. – С. 33-41.
  9. Загубинога, О. О. Використання інтерактивних технологій під час вивчення екології [Текст] / О. О. Загубинога, Г. С. Науменко. – Харків : Вид. група «Основа», 2008. – 314 с. – (Б-ка журн. «Біологія». Вип. 9 (69)).
  10. Казачінер, О. С. Сучасні форми та методи навчання англійської мови [Текст] / О. С. Казачінер. – Харків : Вид. група «Основа», 2010. – 112 с. – (Б-ка журн. «Англійська мова та література». Вип. 6 (90)).
  11. Казачінер, О. С. Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови [Текст] / О. С. Казачінер. – Х. : Вид. група «Основа», 2012. – 112 с. – (Б-ка журн. «Англійська мова та література». Вип. 11 (119)).
  12. Калошин, В. Ф. Особливості розвитку творчості учнів [Текст] / В. Ф. Калошин // Завучу. Усе для роботи. – 2013. – № 15-16. – С. 10-12.
  13. Калошин, В. Ф. Практичні поради вчителеві щодо проведення різних видів занять [Текст] / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Завучу. Усе для роботи. – 2010. – № 21. – С. 16-29.
  14. Калошин, В. Ф. Стратегії та тактики досягнення успіху в навчальному процесі [Текст] / В. Ф. Калошин // Педагогічна майстерня. – 2011. – № 11. – С. 5-11.
  15. Калошин, В. Ф. Як навчити дитину управляти думками [Текст] / В. Ф. Калошин // Завучу. Усе для роботи. – 2011. – № 13-14. – С. 2-8.
  16. Каплунова, Т. М. Самоаналіз уроку – це важливо! [Текст] / Т. М. Каплунова // Завучу. Усе для роботи. – 2010. – № 11-12. – С. 25.
  17. Ковальова, В. Д. Система оригінальних питань для розвитку креативних здібностей учнів на уроках хімії [Текст] / В. Д. Ковальова. – Харків : Вид. група «Основа», 2011. – 128 с. – (Б-ка журн. «Хімія». Вип. 11 (107)).
  18. Крайня, М. І. Урок – основна форма організації навчання : методичний тренінг [Текст] / М. І. Крайня, О. П. Данилова // Вивчення української мови та літератури. – 2010. – № 27. – С. 15-20.
  19. Кремениця, Л. М. Універсальні дидактичні ігри на уроках [Текст] / Л. М. Кремениця // Педагогічна майстерня. – 2012. – № 3. – С. 16-20.
  20. Леонова, Н. С. Інтерактивні технології навчання як засіб реалізації творчих здібностей учнів [Текст] / Н. С. Леонова // Педагогічна майстерня. – 2013. – № 4. – С. 2-7.
  21. Манько, В. А. Роль мотивації в підвищенні навчальних досягнень учнів [Текст] / В. А. Манько // Завучу. Усе для роботи. – 2013. – № 9-10. –     С. 34-37.
  22. Мороз, І. М. Як домашнім завданням не «згубити» жодної дитини? [Текст] / І. М. Мороз // Педагогічна майстерня. – 2013. – № 6. – С. 12-17.
  23. Пастух, С. І. Педагогічна рада «Сучасний урок – спільна творчість учителя й учнів» [Текст] / С. І. Пастух // Завучу. Усе для роботи. – 2010. – № 8. – С. 7-20.
  24. Петішова, В. М. Організація самостійної навчальної роботи обдарованих учнів [Текст] / В. М. Петішова, А. І. Халін // Хімія. – 2014. – № 11-12. – С. 2-10.
  25. Підласий, П. І. Урок як дзеркало технології [Текст] / П. І. Підласий // Зарубіжна література в школі. – 2010. – № 23-24. – С. 2-12.
  26. Підласий, І. П. Продуктивний урок. Поема [Текст] / П. І. Підласий // Управління школою. – 2010. – № 25. – С. 2-62.
  27. Пищик, О. В. Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок [Текст] / О. В. Пищик // Педагогічна майстерня. – 2011. – № 2. – С. 27-29.
  28. Пищик, О. В. Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок [Текст] / О. В. Пищик // Педагогічна майстерня. – 2011. – № 1. – С. 15-20.
  29. Пищик, О. В. Ділова гра як інноваційний метод педагогічної діяльності [Текст] / О. В. Пищик // Педагогічна майстерня. – 2013. – № 5. – С. 2-4.
  30. Пищик, О. В. Ділова гра як інноваційний метод педагогічної діяльності (продовження) [Текст] / О. В. Пищик // Педагогічна майстерня. – 2013. – № 6. – С. 2.
  31. Пищик, О. В. Методика використання мультимедіа технологій на уроці [Текст] / О. В. Пищик // Педагогічна майстерня. – 2012. – № 10. – С. 3-9.
  32. Пузиревич, Є. В. Створення на уроці умов для підвищення пізнавальної активності всіх учнів [Текст] / Є. В. Пузиревич // Педагогічна майстерня. – 2011. – № 4. – С. 29-33.
  33. Рибіна, М. В. Яким я уявляю сучасний урок [Текст] / М. В. Рибіна // Завучу. Усе для роботи. – 2011. – № 7-8. – С. 30-37.
  34. Садкіна, В. І. 101 цікава педагогічна ідея. Як зробити урок [Текст] / В. І. Садкіна. – Харків : Вид. група «Основа», 2010. – (Золота педагогічна колекція).
  35. Сиротенко, Г. О. Сучасний урок : інтерактивні технології навчання [Текст] / Г. О. Сиротенко. – Харків : Вид. група «Основа», 2013. – 80 с. –  (Б-ка журн. «Управління школою». Вип. 10).
  36. Сойма, Л. М. Сучасний урок як спільна творчість учнів і педагога [Текст] / Л. М. Сойма // Педагогічна майстерня. – 2013. – № 2. – С. 26-30
  37. Столяр, Н. Б. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики [Текст] / Н. Б. Столяр // Математика в школах України. – 2014. – № 4-5. – С. 9-13.
  38. Туріщева, Л. В. Обдарований – це про що? Чи про кого? [Текст] /Л. В. Туріщева // Завучу. Усе для роботи. – 2011. – № 11-12. – С. 60-63.
  39. Федірко, Ж. В. Робота з обдарованими учнями як напрямок інноваційної діяльності вчителя географії [Текст] / Ж. В. Федірко // Педагогічна майстерня. – 2013. – № 1. – С. 21-23.
  40. Чвірова, Н. М. Педагогічна рада як засіб удосконалення уроку [Текст] /      Н. М. Чвірова // Завучу. Усе для роботи. – 2010. – №9. – С. 2-7.
  41. Шуляр, В. І. Вивчення літературної теми в основній школі : методика і технологія [Текст] / В. І. Шуляр. – Харків : Вид. група «Основа», 2013. – 173 с. – (Б-ка журн. «Вивчаємо укр. мову та літературу». Вип. 4 (113)).
  42. Щорс, В. В. Форми й методи роботи з обдарованими дітьми [Текст] /       В. В. Щорс // Педагогічна майстерня. – 2013. – № 4. – С. 8-12.

Підготувала В. М. Короткевич, зав. бібліотеки.

Категорія: Заходи | Переглядів: 518 | Додав: Валентина | Теги: Співпраця на уроках | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]